tralalalalalala

nämen hej!
har inte skrivit nu på någon dag, men kan ta & berätta vad jag har haft för mig i helgen i alla fall..
Fredag; var jag först på skolan, sen tog jag & theresa bussen till byn :) tog skotern till harads och for runt och härja med jocke, jonas, emil & ...någon kille jag inte känner, haha.
sen drog vi till jonas och då kom även joel och sen dök jimmy också upp under kvällen :)
hade det gode trevligt, sov där också eftersom att vi inte orkade köra hem eftersom det var så jävulusiskt kallt.
Lördag; steg upp klockan 8 på morgonen, ååh så slitet, somnade 5 dessutom så blidde inte mycket sömn inte!
for hem till svartlå direkt, ouff, så kallt!
hann fara hem en snabb sväng och sen bar det av till jokkmokk.. och eftersom jag var stressad & trög så tänkte jag aldrig på att det är SVINKALLT i jokkmokk, så jag for dit i jävlart bikini, kändes det som i alla fall..
nämen har då fan inte frysit så mycket i hela mitt jävla liv, hojja!
jaja, var där i några timmar i alla fall, köpte ingenting eftersom jag inte har nå pengar, men de var skitsamma.
när vi kom hem så satt jag och surra med pappa och försökte värma upp mig, haha.
sen kom josefine & elin till svartlå och var social ett tag och sen for dom iväg mot harads&klinten.
jag och tess gjorde oss i ordning och sen for vi också iväg till klinten.
var ju kul, roligt folk var där iaf =)
sen när det stängde skjutsade markus mig, tess & erik hem till mig, pappa som hade somnat typ.. tidigt, hade vaknat och var hur pigg som helst så vi satt & surra med han till 5 på morgonen, haha, sen gick vi och la oss..

Och idag då.. theresa kom hit när hon vaknat, satt och prata på om allt möjligt med pappa och sen gick vi till henne, for till harads och köpte snus (eftersom jag tappat min dosa igår..), och när vi kommer tillbaka till svartlå så hittar vi den utanför tess? haha, vad är oddsen..
aja, har chillat på hos tess och nu är jag hemma, ivan & josse är här och hälsar på, just nu står dom och spelar wii, ska väl joina :)
far kanske iväg en sväng till harads och umgås lite, får se!
jaja, syns & hörs.





lite bilder från i helgen!
bilden på ögonen är från våra skoterturer, haha, helt galet..!

Kommentarer
Postat av: emelie olsson

cool header:)

2010-02-09 @ 15:47:09
URL: http://emlyolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0