baby are you down, down, down, down, down

jaha, och vad har den här dagen erbjudit då?
vaknade ju som sagt tidigt, och har inte sovit någonting sen ja vakna.. (det gjorde dock theresa, som sov till halv 3 och sen for till svartlå).
Vi surrade i alla fall ett tag innan hon somna, sen när hon hade farit så satt jag vid datorn och bara gjorde ingenting.
Tanken var ju att jag skulle följa till svartlå, men det kändes ändå skönt att vara helt själv istället? även om de känns som om jag saknar vesslans sällskap..
men jag är ändå inge kul idag, jag bara klagar på allt och har ångest så då är det lika bra att låsa in sig och sitta och mögla för sig själv.. det enda som saknas är nå godis så jag kan sitta och tröst äta! dock orkar jag inte röra mig utanför lägenheten, har inte gått ut på hela dagen och lika skönt är väl det.
fast.. jag skulle väldigt gärna vilja ha en liten godis kanske, och framför allt snus, eftersom jag bara har 2 kvar och det är katastrof..!
jaja, har sett färdigt en film i alla fall, honey, den var lika bra som alla andra gånger så nu ska jag försöka välja ut någon annan film..
annars då? har pratat i telefon hela dagen känns det som, typ 3 gånger med pappa, 4 gånger med mamma, 1 gång med Josefine, 2 gånger med Emil, 1 gång med Joel och 1 gång med Daniel, haha.. kanske känner mig en smula ensam ändå..
nämen, nu ska vi inte vara sån. Ska dra mig mot tvn nu, ring om ni har tråkigt ;) haha!


I wish I could touch you, I wish I could see you.
I wish you could talk to me, cause now I wanna listen.
I wish I could be real, I wish I could make it up.
I wish you could talk to me, cause now I wanna listen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0