So now I'm flirting with death

Idag var jag en sväng med Daniel, gick till rönkan och åt lunch & surrade. Sen fortsatte vi till lägenheten, satt där och pratade, lyssna musik, spelade "bibeln" och tog de lungt och sen for han hem :)
Sen städade jag upp i lägenheten, la mig ner och skulle ta en powernap men då ringde eleonor och fråga om det var okej att cissi kom då, så då steg jag upp!
När hon kom så satt vi och pratade lite, sen gick vi till bion och köpte biljetterna, sen gick vi till kioskbaren och jag skämde bort henne fullständigt, köpte godis för 102:-, haha, + en stor dricka! men vad gör man inte.. ;) jag är snäll jag!
Sen medans vi väntade på att bion skulle börja så gick vi till lekparken, hon lekte omkring och jag satt och gunga på älgen? haha! sen gick vi upp till mormor som vi stötte på, väntade där ett tag och sen gick vi och såg bion. Och den var skitkul, haha ;D sen for hon hem och jag gick hem till lägenheten.
Theresa kom hit för nå tag sen så vi sitter och pratar på, eller just nu är hon och möter någon, menmen :)


saknar dig
 J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0