duktiga små flickor

Nu har jag och theresa varit och shoppat på coop, haha!
Känner oss värsta duktiga, hahaha!
Gick ju bra måste jag säga, det svåraste var ju ändå att komma på inköpslistan? Men det gick ju till slut så nu har vi allt vi behöver så nu lär vi inte behöva handla på ett tag i alla fall :)
Kan ju berätta att vi köpte..
1 storpack med toapapper (40 rullar), HAHA. - Vi har en tendens att ha slut toapapper ungefär hela tiden!
3 disktrasor
Köttfärs
4 Risifrutti XL
Apelsinjuice
Makaroner
Gurka
Äpplen
Bananer
Salladshuvud
Bregott
Oregano
Saft
Köttbullar
Deodorant
Tandkräm
Munskölj
Fläskfilé
(vi ville lyxa till det lite faktiskt..)

Och jaa.. det var de då! Hahah, känner mig fruktansvärt stolt över oss, det var skitkul att vara och handla faktiskt..? Haha jadu, något fel är det ju på mig, oss!
Jaja, nu ska jag sluta tråka ut er som läser, nästa inlägg blir förhoppningsvis om någonting roligare, haha!



hahahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0