even if the sky is falling down

Josse ringde och väckte mig klockan 11 imorse, hade varit vaken ett tag inatt så var lite trött jag, spelade land & rike ett bra tag inatt, skitkul haha!
aja, jag gick och fikade med mormor på opalen, sen gick vi till coop och köpte hallon, och sen till mamma en sväng och fikade och sen gick jag tillbaka till lägenheten.
Ivan & Ralle kom förbi en sväng så vi spelade land & rike och sen for jag till farmor & farfar och gjorde mig i ordning till kalaset som var ikväll, for dit vid 7, var väl inte så jättekul därborta, for där ifrån efter vi hade ätit för att säga hejdå till josefine & annasofia, kommer sakna dom :/
sen for vi tillbaka till kalaset och var där till halv 11 ungefär, sen for jag tillbaka till lägenheten där tess satt helt själv, stackarn!
vi har väl inte gjort så jättemycket, suttit och surrat åså!
sen gick vi ut och åkte lite bil med joel, for till rönkan och såg på när han & erik åt och sen skjutsa han hem oss igen, och ja, nu sitter vi här :)
tror inte det händer så mycket mer ikväll, theresa städar lite för tillfället, haha..
jaajaa, ska väl vara lite social nu med vesslan,

hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0