i just died in your arms tonight

jaha.. lyckad dag idag då, eller så inte!
för det första kunde jag fan inte sova inatt, somnade ca.. klockan 6, på morgonen! hur lyckat är det på en skala..
tog mig till skolan i alla fall så man kan ju inte klaga på att jag är dålig, hehe.
dock kunde jag inte få in linserna i ögonen på morgonen, så fick gå utan - och jag såg ungefär ingenting och det är sååå jobbigt.. aja!
hade religionsprov, och jag kunde absolut nästan ingenting, och det är så jävla konstigt eftersom jag egentligen kan det? i alla fall det mesta men fick en total blackout, KUL!
hm.. ja, var utan snus fram till de vi slutade, och det var ju också himla kul, fast har fixa det nu så nu är jag nöjd :)
for till mormor efter skolan där gunilla & mona också var. satt och surra med dom, för det mesta om skolan, haha. dom kom även fram till att jag har bihåleinflammation, typ? inte undra på att min huvudvärk aldrig vill gå över och bara blir värre och värre! ska ta och basta ansiktet ovanför kokhett vatten med vademecium i när jag kommer till svartlå, ska nämligen dit ikväll.
jajaa, nu ska jag sluta klaga, theresa kom nämligen precis hem :) ska sociala mig lite med hon och hon ska få höra mig klaga (kristoffer var inte på skolan idag så jag kunde fan inte klaga på allt till han, haha, så theresa får ta över då.. hihi).


I just died in your arms tonight
It must have been something you said




i love you,

Kommentarer
Postat av: tesselivesslan

hahaha nje älskling ;) ja hatar dig inte MEST... utan näst mest ;)! skojja nej ja älskar dig hemskt mycke <3 love you

2010-01-27 @ 22:03:57
URL: http://theresaollila.blogg.se/
Postat av: josefine

i love u 2 syster <3

2010-01-28 @ 17:00:22
URL: http://josefinelundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0