It’s time to be bigger bigger, stronger stronger, harder harder

Åhh vad jag hatar detta!
Är så jävulskt besviken på mig själv, det känns som om det verkligen inte är någon som helst idé att ens försöka med skolan, går ändå åt helvete..
Det känns som om jag försöker men på något konstigt jävla vänster så gör jag raka motsatsen? Jag vettefan vad det är för fel på mig, blir bara så jävla sur, jag fattar inte vad jag håller på med?
Jag vill ha en utbildning, jag vill klara av skolan, jag vill gå kvar på skolan, jag vill inte gå om ett år, jag vill inte gå kvar på estet, jag vill inte förstöra min framtid.

Ja, hur fan ska man göra när man vantrivs så gudförbannat på en linje och känner att man inte klarar av eller orkar någonting och att man tydligen inte ens kan försöka göra bra ifrån sig?

10 år framåt i tiden:
Hej jag heter Elina och jag jobbar som arbetslös.


Gah.. är inte bara skolan som känns jobbigt, är så jävla mycket nu men det sjuka är att jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är, eller vad det beror på. Det bara.. är

And even with broken wings, sometimes you find your way to fly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0