mhhh

idag försov jag mig allt för länge, så jag tänker vara hemlig och inte säga hur länge jag sov, men fy på mig!
ajaaa... hade ingen engelska idag så slutade med andra ord tidigare, typ 3? skulle egentligen sluta 5 så de va ju jävligt skönt.
for direkt till fredrik där vi skulle göra filmanalysen som ska va inne imorgon, var jag, frida, fredrik, mathi & kristoffer. gick ju bra, haha, men gormade väl den mesta tiden men fick den gjord tillslut iaf :)
när jag kom hem så var jag hur hungrig som helst, och fläskfilén som theresa försökte få varm var fortfarande kall så då sket jag i den och gjorde köttbullar och mackisar istället, och gott var de!
ska och handla senare om ett tag i alla fall eftersom att maten är ganska slut nu.. aja!
vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0