one dayyyyy

kvällen blev ju ändå kul igår måste jag säga!
for till markus som fyllt 18, så grattis till han =) där var erik, danne & patts, så vi var där ett tag och bara surrade på och hade det trevligt! sen for pojkarna till krogen så då fortsatte jag och theresa till erik.n och där var det ju en massa människor som kom och gick hela tiden! trevligt.
sen for vi + en massa hem till mats och bara tog det lugnt där nå tag!
sen köpte jag och theresa oss varsin macka från statiol och sen for vi hem och sov.
måste ju säga att det blev en kul kväll, även fast den inte alls blev enligt planerna, haha! var tänkt att vi skulle dra oss till buddbyn och se vad som hände där, sen ändra vi oss och skulle följa erik, daniel & markus till klinten, men då ändra vi oss kring det också så de blev ju som de blev, haha. dock kändes det som om jag pratade i tlfn 50% av kvällen, och det var väl inte lika kul, menmen.

vaknade idag kring typ.. 9? surra lite i telefon med pappsen, sen gick jag och sussade vidare till 12-tiden någon gång.
har precis pratat med danne i tlfn och nu ska jag försöka få upp theresa ur sängen!
får se vars jag hamnar idag, kanske blir de att fara till byn, har inte bestämt mig ännu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0