ont i magen

sitter i svartlå nuu och har precis käkat spaghetti (så jag äter hela tiden!!!)
pappa & jag var och handla mariokart till vårat wii, men si när vi kommer hem så har dampkatten svea käka sönder sladden som får dosorna att funka? YEEEY!
jaaa.. så jag har suttit här framför datorn hela kvällen istället, inte coolt, haha.
fasen vad jag vill ha helg nu känner jag, måste dock bli frisk tills dess men de ska nog gå att ordna!
aja, ska sluta vara tråkig och lägga mig och se en film eller nå, lär bli en tidig kväll ikväll, är väl lika bra ändå.


If I could I would pull it up and rewind
To the time when it was just me and you
Oh how we were inseparable
If I could I'd pull it up and rewind
To the time before you went away
Wish I could go back to yesterday
If I could I'd pull it up and rewind
So I sit down and I had try
Are you living up in this life?
I know if I could I'd pull it up and rewind


Jag har kommit på att jag nästan aldrig tar något seriöst, ser livet som en lek och skyr jobbiga situtationer.
Jag har märkt att allt är lättare om man gör så, att inte ta någonting på allvar.
Men, jag har också märkt, att när det väl kommer till kritan, då man är i en situtation där man måste se saker på ett annat sätt, så är man så van att inte ta något på för stort allvar, så man vet inte hur man ska bära sig åt för att ändra på det.
För jag vet inte hur man gör.
För jag vet inte bättre.
Så jag fortsätter som jag alltid har gjort, trots att det medför konsekvenser jag inte kan styra över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0