SNUS?

jadu, kvällen slutade med ännu mer telefonsamtal, haha.. innan jag somnade hade jag alltså hunnit med (sammanlagt hela dagen..) prata i tlfn 9 gånger med pappa, 7 gånger med mamma, 1 gång med josse3 gånger med emil, 2 gånger med joel, 2 gånger med daniel, 1 gång med eleonor och 2 gånger med gabbi (som sammandlagt blev 3 timmar..)
Så ja, ungefär sådär såg hela min dag ut, kan nästan inte säga att jag var själv, eftersom att jag alltid hade någon i örat? haha!
Jaja. Somnade väl ganska tidigt igår, blev skittrött men de kan jag förstå med tanke på att jag bara sov nån timme igår, så jag slockna framför vänner.
Ställde alarm och tvn slogs på klockan 10, duktig jag är som stiger upp så tidigt! :D
Nämen, cissi kommer idag och hälsar på, sen ska vi nog på bio ikväll, det regnar köttbullar, kan de bli bättre?;) haha! nä men allvarligt, har sakna henne jättemycket så det ska bli jättekul att hon kommer förbi, har inte träffa henne på såå länge.

MEN
, jag har slut snus, och det är så inte alls bra, och vem är vaken den här tiden? illa... vill inte va på dåligt humör när cissi kommer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0