so sick of lovesongs

Jaa.. i söndags hände det väl inte så mycket mer än de att vi var och handla? eller joel kom förbi sen på kvällen och såg film med oss, Hem till midgård, haha ;) så jävla bra!
Och igår då.. först var jag på skolan, började ju 20 över 12 så jag klagar inte, slutade dock kvart över 4 men de var inte så farligt, hade ändå roliga lektioner så.. :)
När jag kom hem så hade tessan gjort färdigt middag, så SWEEET! blev fläskfilé och makaroner (haha..), var jättegott i alla fall :) tack hjärtat.
Sen for vi till Hossen kring 7 tiden och såg full frys med han och David, sen for David hem efter ett tag men jag och tess stannade gode länge för vi hade skitkul faktiskt!  Hahah :)
Jaja, sen skjutsa han hem oss och då gick vi och la oss och sov..


När jag vaknade upp så hade jag förjävla ont i öronen och halsen och höll på att frysa ihjäl... ;s
Har kännt mig dålig i några dagar nu åså.. ser ut som det kan bli en öroninflammation, fast jag vet.. det är som att jag bara har ont i öronen ibland? Har haft det i några dagar också, ibland har jag knappt ont alls och när jag får ont så får jag skitjävla ont? Ja.. är hemma från skolan i alla fall, men tänker bara vara hemma en dag även om jag fortfarande är sjuk imorgon för jag kan inte missa nå mer från skolan, ligger redan alldeles för mycket efter så..


Jaja, har gått ner till tvättstugan och slängt in en tvätt, lär väl bli det enda jag gör idag, haha..
Ska kila nu, theresa har kommit hem från skolan, hon har hål till 1 så hon ska ta hand om mig, säger vi, haha!


hejpa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0