standing soilder

idag har det inte hänt speciellt mycket, dock brukar det ju ändå inte göra det på söndagar så!
har i alla fall farit till adam en sväng om för att lämna nå armband, sen har jag & theresa varit och ätit på dagoberts, sen har vi suttit och pratat med josefine om allt möjligt och hon har visat allt fint hon har köpt :)
Ivan kom förbi ikväll också, spelade land & rike, såg på hem till midgård och bara surra på! Alltid lika kul =)
nu sitter jag och tess och inte gör mycket alls, slår kanske på en film på nå tag. Känner mig lite sliten & trött, men börjar 20 över 12 imorgon, så de är ju skönt ;) hehe!
aja, de var väl allt för mig.
syns & hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0