the bad guys always win

ja hej!
igår hände de väl inte så jättemycket, vi var en sväng med petra efter skolan och satt & surra på, och sen efter det när hon for hem så gjorde jag & tess oss lite mat och sen kika mange förbi och såg lite film med oss & var social :)
juste, hade även ett möte på skolan med min mentor & en annan människa, och ja, nu är det klart att jag måste gå om ett år.. känns förjävligt! men har nästan bestämt mig för att gå en annan linje då iaf, eftersom jag inte alls trivs på estet, men ja, ska han en EVK nästa vecka och då får jag se lite mer hur det blir efter det.
och idag då.. först skola, en sväng till tandläkarn också!
när vi kom hem så tog jag mig en liten powernap, sköönt ;) for till opalen sen, och efter de for vi hem igen!
och ikväll blir det nog att fara till buddbyn som det ser ut nu, får väl se hur kul det blir.. :)

JAJAAA, nu har det varit för lite glada miner dom sista minutrarna så nu ska jag gå och bli på bättre humör ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0