the pain would never last

Jaa... igår for jag och tess ut en sväng med han Emil! :)
Först iväg och åkte bil, lyssnade musik och bara surra!
Sen for vi och hälsa på adam en sväng, och sen gick vi till Emil och bara satt där och egentligen inte gjorde någonting, men kul hade vi!
Sen for vi iväg en sväng igen, och sen skjutsa han hem oss.
Blev ju en bra kväll!

Och idag gick bara allt emot mig, dock inga "stora" saker men, först försov jag och tess oss till kvart över 8? Haha, panik!
Kom till skolan kring 25-20 i 9 i alla fall så var inte så mycke försenad, bara det att jag inte hittade till rummet vi hade ensamble, men det var lugnt.
Sen hade vi klassråd & engelska, dock satt jag, kristoffer, frida (och sen mathi) och spelade kort, haha! men var skönt :) ska göra engelskaläxan idag hemma istället, ska bara översätta en låt från engelska till svenska och en på svenska till engelska.
Sen hade vi arbetssätt&lära, var väl okej men var så lessssssssssss på allt! Haha, var verkligen inte på humör för någonting, allting kändes bara för jobbigt..
Men ja, är väl på en smula bättre humör nu.. ska slänga mig i duschen när tess är klar och ja, sen får vi se vad som händer ikväll!



Everything I have, everything I own
All my mistakes man, you already know
I wanna be free, I wanna be free

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0