There's nothing left to say

Ja det har inte hänt speciellt mycket idag, har sett tv och vilat och suttit och prata med tess som inte gick på sin sista lektion utan stanna här hemma och tog hand om mig istället (a), haha. Jaja, skönt med lite sällskap!
Blev köttbullar och mackisar till lunch idag, gött :) känns så kul att ha eget hushålle haha!
Jag känner mig i alla fall betydlig bättre nu jämfört med imorse, då kändes det som om mitt huvud skulle sprängas och öronen ramla av, men det onda i öronen verkar ha försvunnit, det mesta i alla fall, och har bara lite ont i huvudet nu så det blir alltså skola imorgon med andra ord!
Ja, har inte så mycket mer att skriva, följer med pappa till svartlå idag i alla fall, så theresa blir själv här i lägenheten, stackarn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0