tjalala

okej, jag är hemma i sverige nu, kom hem natten till tisdag..
var ju i thailand i två veckor, under den tiden hann vi bli matförgiftad, febriga och förkylda, haha. nämen, ska summera resan kort, har legat på stranden varje dag och sola & bada, ridit elefant, snorkla, fått helkropps massage, fotmassage, manikyr, shoppat massor, varit till phuket city, varit till patong, badat i poolen, hållt i en apa, och ja.. sen är det nog inge mer speciellt vi har gjort..?
kom alltså hem natten till tisdag efter 15 timmars flygresa (ink mellanlandning), for till mamma där josefine & annasofia var och väntade, sen visade det sig att josse hade en liten suprize för mig, och när jag kommer in i badrummet så är theresa där :D haha, hade inte en blekaste aning om att hon skulle va där,  blev skitchockad haha..
var i alla fall jäättteeekuul att få träffa dom! har sakna dom asmycket där borta!

aja, nu är de fredag och jag börjar 5 över 10, och slutar 12 trorja? sköntsköntskönt!
sen blir det att gå på bio och se snabba cash med tess, josse & annasofia :)
ska ge mig nu, hej!

 - hotellet
 - mamma med världens gulligaste apa

 - en strand vi for till när vi var & snorkla

sen har jag inga med bilder för tillfället, resten av bilderna är på mammas dator.. lägger väl in mer sen kanske om ja ids


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0