tralalala

ja igår då.. först var jag och tess bara hemma och satt & surrade åsånt, och sen kom våran skjuts och vi drog iväg till erik och var där nå tag, sen for vi där ifrån och jag & tess hem till oss då.. joel, jimmy och winroth kom på besök en snabb sväng, såg på pistvakt åså bara..!
och ja.. sen umgicks vi me lite olika folk, tog det mest lugnt ändå..
men jag säger då det, idag far jag till byn och det ska bli så förbannat skönt!
så får alltså se vad som händer idag, men det lutar nog mot att bara ta de lugnt..
somnade kring ca halv 8 - 8 tiden, och vaknade lite före tio..? och inte trött är jag! men de är ju bra..

Jaja, nu ska jag surra lite med tess som äntligen har vaknat (hehehehe)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0