We’re all alone

ja, idag har det då fan inte hänt mycket måste jag säga.
har fruktansvärd huvudvärk och jag har haft det sen i fredags, inte kul. jag trycker i mig panodil hela tiden känns det som men det vill då fan inte bli bättre av det, mitt huvud verkar då vara gode envis? aja, överlever i alla fall, hoppas jag.
men jaja, har väl inte gjort så mycket sen daniel for? mest bara pratat med tessan och prata me systra i tlfn :)
näfan, nu kändes allt jobbigt så vi tar nog och slutar här.
hej,


middag + 1000 panodil, (dock tröck jag ju inte i mig alla dom haha)
theresa kom förresten med världens roligaste grej..

Theresa (som håller på att ta fram mat): Vill du ha broccoli?
Jag: Jodå
Theresa: Jaha..... gillar du det?
Jag: Ja det gör jag, gör du?
Theresa: Ja det gör jag, men bara i smyg, när ingen ser på.....

Haha, sorry tess men nu avslöja jag din hemlighet, hahah ;)


Haha, btw, så fick jag ett sms av theresa när hon hade varit ute en sväng, som löd; "Kolla i nyckelhålet nu snart när ja plingar", och när jag kollar ut så står hon och ser allmänt gullig ut och håller i en godispåse, haha, var tvungen att ta en bild genom nyckelhålet, vilket dock inte gick så bra så var tvungen att göra om den lite i paint, men hon såg väl ut sådär, nå liknande, fast möjligtvis en aning sötare, hihihi! Puss på dig hjärtat :) ♥
klicka upp bilden för att göra den större btw ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0