-

tjill dag igår, var hos degen med han, jimmy, annso, mange, jocke & viktor.
dock drog mange, jocke & viktor efter nå tag men jag och jimmy blev där hela kvällen.
klockan 12 på natten började vi göra pizza haha!
var en kul kväll i alla fall :)
somnade kring 3 och vaknade 5 på morgonen,
gick upp för att dricka vatten men då var pappa vaken så blev att sitta och surra med han tills klockan halv 10.
efter de gick jag upp och la mig i alla fall och sov ett ganska bra tag..
aja, ikväll blir de andra bullar,
jag, josse, erik, jimmy & jeppe ska på trästocksfestivalen!
hoppas de blir kul men vi får se :)
drar nog alldelens strax..
hörs när vi syns!


vila i frid, känns grymt konstigt att du är borta, trots att jag inte har pratat eller träffat dig på säkert minst ett år.
de är ändå så jävla hemskt, hoppas du har de bra. pz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0