droooop the world

Okej idag är det mycket bättre än vad det var igår,
får hoppas de håller i sig!
Sista dagen på jobbet idag då.. Åh vad jag kommer sakna alla!
Var i alla fall en skön dag idag, slutade lite tidigare än vanligt också.
En unge har bestämt att jag & han ska flyga till Norge, så söt haha :)
Får se om jag kan hålla mig borta när de öppnar igen,
skulle inte tro de, kommer sakna alla barnen så mycket!

Hur som helst, mamma kommer och hämtar mig klockan 7 och då bär de iväg till stan.
Ska sova hos syster, och imorgon på morgonen drar vi iväg till Ammarnäs på bröllop!
Blir mys, så skönt att komma bort en stund.
Hm aja, Hörshay!
A-näs, hur mysigt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0