fishin'

När Josefine kom till stugan igår så drog vi ut & fiskade,
fick dock ingen fisk, inte ens napp haha!
Fast när vi kom tillbaka till stugan så stannade jag nere vid bryggan ett tag,
då fick jag en gädda, & den var inte liten!
Håverade som fan med den där jättegäddan i luften, fick fan int upp den på land..
Och tillslut så gick självklart linan av...
Haha jaja.. Satt och tittade på när Josse övade teori, sen såg vi på Från A-Ö ;) hehe!
Gick jävligt segt å somna men de gick väl tillslut i alla fall..
Var förövrigt och åt på campingen med farmor idag,
och kom precis hem från brobäcken..
Nu ska jag packa för ska till morfar på en strax :)
Hööörshaay!

you're-so-fine show you how it's done!

"största rackabajsare jag har sett"

Kommentarer
Postat av: Millah

Nååå vad go du är go gummsan! Hur är det med dig?



Härliga filmer=) kramar

2010-07-16 @ 15:16:34
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Det ser underbart ut!

2010-07-16 @ 22:08:36
URL: http://pelleplutts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0