fuck it

Ja hallåj!
Är i Svartlå nu för en gångs skull.
Har varit grymt sköna dagar i stugan,
far snart dit igen skulle jag tro..
Men först ska jag försöka vara hemma lite!
Kom hem igår då, for ganska direkt till Degen där han, Jimmy, Mange, Bea & Jk var.
Sen drog vi mot Harads, jag Jimmy & Mange for hem till Mange och basta.
Var ju jävligt skönt, dock var de ju inte så smart..
Brukar ju aldrig dricka mig full nu för tiden, knappt lite smålullig..
Men igår var jag lite lullig, och blev ju full i bastun?
Haha ojoj.. Tycker inte alls om att vara full längre, usch nej,
gör bara bort mig och fattar ju ingenting, blä!
Jaja.. Får se vad jag hittar på idag!
Heejrååå.

Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Haha ååh sötis, du är så go! Vänta bara när vi ses, då ska vi få damputbrott som sist hahah och skrattanfall

2010-07-22 @ 16:17:34
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Fin du är i håret=)

2010-07-22 @ 16:50:02
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0