i just died in your arms tonight

Hmhej!
Sitter här och funderar på hur jag ska ta mig till grannbyn,
måste till Jimmy och hämta nå grejer där innan jag ska till stugan.
Men de löser sig väl alltid!
Var världens åska när jag vaknade, men nu ser de ut som om de kan bli fint väder?
Himlen är i alla fall blå, kanske skulle gå ut å kik :)
Blir i alla fall att vara i stugan tills på fredag,
sen på fredag far vi till Trundön och hälsar på morfar, blir där till på söndag!
Haha fan vad jag flänger omkring, kan inte riktigt hålla mig hemma verkar de som..
Kommer bli nice i alla fall =)
Jaja, ska hur som helst gå ut och se om de är nå "solar-väder" ute nu!
Hörshaaay.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0