i wanna show all my haters love

"Åhneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!"
- så känns de för tillfället!
For då på trästocks igår, hade kul som fan faktiskt.
Och som jag misstänkte var ju självklart bilresan roligast haha.
For hem när Erik & Jeppe skulle hem medans Jimmy & Josse stannade där borta.
Lyckades på nå jävla vänster tappa bort mobilen,
misstänker att de var när vi stannade och pissade i nå dike där i piteå..
Duktigt yaoo..

När jag kom hem gick jag och la mig ganska direkt,
vaknade dock nån timma senare att Jimmy stod i rummet.
Jobbig var han också haha, tror han lyckades väcka mig 3 gånger men till sist bad jag väl han dra åt helvete eller någonting fast då kunde jag inte somna om sen så var vaken en timma typ haha..
Någon sekund efter jag hade vaknat sen där vid 12 så kom Elin,
så hon var här och surra ett tag, sen vaknade även Jimmy och han har nog aldrig mått bättre!
Han följde henne till byn i alla fall..
Var nyss och köpte pizza, fast mår fortfarande lika illa om inte värre..
Aja, nu måste jag fundera på om jag ska fara till pite och leta i alla diken efter mobilen eller nå..
Äh går nog och hänger mig istället..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0