i'm coming home

Eeeey!
Nu är jag hemma igen..
Varit en grymt skön helg,
kul att träffa morfar för de händer ju int så ofta tyvärr!
Hur som helst, var i in till Piteå igår och kolla i affärer åsånt.
Köpte mig ett kastspö & nå drag,
är väl på tiden att jag skaffar mig nå egna fiskegrejer :)
Annars har vi väl bara tagit de lugnt.
Syster följde med till Svartlå,
så hon har stoppat i min hårförlängning, äntligen!
Blev bra tycker jag, fast måste stoppa i mer hår..
Har 40 st slingor kvar men i fel färg så ska fixa de imorgon!
Drar till stugan imörrn dessutom, haha hinner ju fan int va hemma nå..
Jaaaahja, nu ska jag väl göra någe.. sova eller nå!
Heeeeejdå & Godnatt.

Haha alltså ja, så ser de väl ut från den vinkeln.
Har inte hunnit fixa till de på riktigt ännu,
så får väl lägga ut en bättre bild sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0