in my head

Hey.
Råkade klippa lugg igår, de var inte kul..
Skulle bara klippa till den snea lugg jag hade,
också slant jag med saxen så de blev alldeles för kort på ett ställe,
så då var de bara fortsätta klippa så kort och de slutade med en lugg hur jag än gjorde..
Drog i alla fall mot Eriks stuga där på kvällen,
men mötte Joel, Hossen & Danne på vägen och dom ville fara och hälsa på pappa så då for vi dit.
Var där ett tag och sen for vi till Eriks stuga,
inte världens roligaste men helt ok.
Efter ett tag kom Degen och skjutsa mig där ifrån.
Somnade kring halv fyra igår tror jag?

Och vaknade väl för en halvtimma sen nyss,
med världens ångest.
Var inte full igår eller så men fan..
Har fan i mig ångest varje dag..
Vaknar upp med ångest och somnar med ångest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0