lady liberty

Såå.. då var bröllopet avklarat för min del!
Direkt vi kom hit drog jag till kyrkan och övade osv, sen gjorde vi oss i ordning.
Spelade piano när Fredrika sjöng, och sen spelade jag piano och sjöng själv.
Kändes faktiskt bra, alltså typ kul haha..
Fast var så jävla nervös så jag trodde jag skulle svimma, darrade som en idiot
- både kroppen och rösten!
Men gick förvånansvärt bra trots det..
Ahjaa, kom i alla fall "hem" ganska nyss, orkade inte riktigt vara kvar nåmer.
Så nu sitter jag och hundvaktar osv =) Haha..
Mjaja, skriver väl mer imorgon!
Haaay.

Verklig döö-älskar den här låten!

Kommentarer
Postat av: Safi

vem tror du vinner VM?

2010-07-10 @ 21:28:38
URL: http://safiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0