låt ingen komma nära

Det blev att fara in till stan trots allt..
Drog till Elin och var där nån timma, men kände mig lite sliten så drog till mamma och tittade på deras nya vovve,
och här är jag fortfarande!
Har ändrat mig lite så jag drar nog mot området och alajvar lite, är ju trots allt bara en gång per år.
Jimmy fråga om jag skulle haka på så han skulle ringa när dom närmade sig.
Ska verkligen försöka få upp humöret för jag trivs verkligen inte att vara såhär.
Är nog bra att jag följer med och gör någonting,
kanske man tänker på annat.
Så, hoppas på en bra kväll i alla fall!


You can run on for a long time
Run on for a long time
Run on for a long time
Sooner or later God'll cut you down
Sooner or later God'll cut you down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0