talkin' 2 myself

Ser att alla snacka om världens åska för nån timma sen?!
Jaa jag vet då inte om den har varit och hälsa på i Svartlå men jag har i vilket fall som helst inte vaknat av den.. :)
Hur som helst, vaknade kring halv 10 första gången men somna om sen,
och sen vaknade jag halv 12 igen men då steg jag upp..
Satte mig vid datorn och märkte att de luktade skiit i rummet där datorn är..
Och jo som jag misstänkte hade någon av katterna skitit i fåtöljen där mina tröja var dessutom..!
Haha ja de var ju inte speciellt trevligt start på dagen men whatever.
Idag hade jag tänkt städa och tvätta för de behövs verkligen,
har ju int varit hemma nå mycke och när jag väl har varit de har de ju bara varit en kväll/natt och då har jag inte orka ta tagit i de stökiga, men nu har jag ju inget för mig så de är väl lika bra att börja snart..
Heejjråå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0