brrr

Igår for vi till stugan direkt efter jobbet, firade farmor :)
Är alltid lika kul att fara dit, är inte så ofta nu för tiden..
God mat var det dessutom och det passade ju bra med tanke på att jag var svinhungrig, haha ;)
Sen efter vi hade varit i stugan for jag till Jimmy, tänkte bara köra hem moppen men blev att jag stannade..
Så vi drog en sväng med moppen, träffa nå folk på byn, for och leta björn haha..
Sen somnade han väldigt tidigt och jag hade svårt att somna men de gick tillslut..
Nu är klockan 20 i 7 och jag ska väl börja bege mig hemåt & på jobbet!
Har tyvärr ingen rolig bild eller nå musik som jag ids lägga upp nu.. Så blev mest bara ett tråkigt inlägg..
Meeen..
Hörs nån gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0