don't gain the world

Tjiii!
Ska försöka summera hur helgen har varit..
Fredagen låg jag hemma hela kvällen och bara tog de lugnt!
Lördagen for jag till Harads ca 15 min efter jag hade vaknat, så blev lite stressigt haha..
Spana in karnevaltåget med Jonas, Winroth & Emil, sen drog vi ut och åkte båt med en massa fler människor!
Krissy har införskaffat sig en sviiiinfin båt, var jättekul att fara ut med den!
Sen drog jag, Emil & Jonas till Westliving och käka en huggare, sen for vi iväg till Nisse & Elin där det blev ett  party! Tror dom flesta lyckades komma dit, haha.
Sen drog vi till Edeborg och var där resten av kvällen.
Jag for hem kring halv 1 eftersom jag fick världens ondaste i huvudet, orkade helt enkelt inte vara kvar!

Söndag
- igår, vaknade tidigt, kring halv åtta skulle jag tro?
Drog till Harads och käkade på campingen med Danne, Jonas, Stefan & Hanna.
Sen for vi till Danne och såg nå film, sen följde jag med Jimmy och kolla på när han, Degen & Annso käka pizza, sen for jag och Jimmy till Bella och såg film som var ganska kass, haha.
Efter det for jag & Jimmy till Winroth, vi joinade han när han såg film, och sen drog vi iväg till Edefors där Danne, Joel & Emil var.
Sen bar det iväg till Jeppe igen, såg Rambo 4 och ett tag efter det skjutsade Emil mig till Jimmy eftersom jag inte orkade köra hem!

Sådäääär ja..
Har i alla fall varit en jävligt rolig helg måste jag säga! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0