hard work work

Jag vet inte om jag har sagt det, men är internetlös så därmed inte mycket till bloggande..
Anyway, sitter på jobbe nu, jobbar till halv 6 är det tänkt men det beror ju på när sist barnen far hem.
& juste, jag brukar faktiskt aldrig sitta på datorn när jag jobbar, men nu väntar jag på att en knodd ska vakna från vilan så jag måste sitta inne medans alla andra barn är ute.
Känns en aning fel att sitta & slöa på arbetstid, men jag jobbar ändå så pass hårt så de kanske inte gör så mycket, blev faktiskt erbjuden att sitta vid datorn medans jag väntar på kidden. Haha..
Aja.. Ska se om de finns någonting jag kan göra i alla fall!
C yaaa


Kommentarer
Postat av: Millah

PUSS =) Ha en trevlig midsommar sötis..Kramar

2010-06-24 @ 10:29:49
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0