i'm baaaaack

... on traaaaaack!
Hell yeah, nu har jag internet igen!
Dock inte trådlöst eftersom att både jag och pappa är totalt värdelös och får inte igång det..
Meeen jag klarar mig även om jag sitter "fast".
Såå, what's new.. Idag var min sista dag på praktiken, astråkigt faktiskt..
Kommer sakna alla jättemycket!
Men.. fick reda på att jag ska sommarjobba där i sommar! Blev jätteglaaaad.. =)
Anyway.. har inte haft mycket för mig senaste tiden,
men de lär väl bli ändring på det nu när jag inte jobbar längre!
I alla fall fram tills på tisdag, haha.. För då drar jag iväg och opererar mig, yeah!
Jaajaa.. Nu ska jag kika vidare på internet och se om jag hittar nå kul!

har man inge internet får man saker gjorda i alla fall...

Kommentarer
Postat av: Helena

Du tecknar fantastiskt =)kramis

2010-06-06 @ 10:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0