morrn

Haay!
Har glömt bort å nämna att jag inte har nå internet hos pappa (igen!), blä.
I alla fall, helgen var svinkul!
Fredagen följde jag med Josse och var med henne & bf-klassen, sen drog jag och träffa Kristoffer mfl.
Efter det fortsatte jag iväg till Adam, fast festen tog slut ganska fort där men då fortsatte den i Hossens lägenhet.
Så vi höll väl på till 6 på morgonen, var då jävligt kul i alla fall :)
På lördagen var vi en sväng till Harads och fikade och grattade Marcus till studenten.
For hem till Svartlå sen, åt grillat och Kim, Amanda, Dennis, Macke & Anna kom =)
Var kul att träffa dom eftersom att det är alltför sällan nu för tiden!
Aja, med andra ord så har det varit en allmänt lyckad helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0