only god can judge me

Ska ta mig i kragen och skriva lite om vad som hänt under midsommarhelgen..
Nille har varit hos oss från torsdag-måndag och det har verkligen varit kul att ha han hemma!
Jag var nykter midsommar & lördagen, har en plan på att sluta dricka så..
Hur som helst var det trevligt och det har varit massa folk hemma hos oss från tor-sön.
Morfar var även här men for hem på lördagen tråkigt nog.. Saknar han för det mesta eftersom att vi inte träffar han så ofta, så det var ju jättekul att han kom :)
Igår var det jobb, fick dock sluta extremt mycket tidigare än vad jag brukar, har jättedåligt samvete för det haha.
Men det var faktiskt dom som tvingade mig typ!
Följde i alla fall med Nille & Tommy in till stan där vid 2, snurrade omkring lite överallt och träffade folk och käkade på max osv tills kvart i 5 då vi hämtade Josse.
Då bar de iväg till Kallax, var jättetråkigt att säga hejdå till honom.. Man började som sakna han på en gång! :(
Hur som helst följde Jossi med till Svartlå, är skönt när hon är här..
Somnade tidigt, kände mig inte kry, hettade i hela ansiktet, svimfärdig, huvudvärk, värk i hela kroppen..
Känner mig dock inte riktigt kry idag heller men de är i alla fall bättre,
meen de spelar ingen roll för jag tänker ändå ta mig till jobbet.
Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0