staauun

Jaha, då satt man här i stan igen då..
Har varit och tagit nå prover, sen har jag legat ute på balkongen och solat :)
Somnade till faktiskt, sov väl i en halvtimma eller nå hehe..
Jaha, vad skulle man göra resten av dagen då?
Hade ju kunnat gå och inhandlat nå kläder, för det behöver jag!
Meen.. då är det ju bara det att jag inte har några pengar alls nästan.
Alltid lika fattig, men det är ju inte så konstigt, 1050:- räcker inte så långt..
Jaja, ska göra mig lite mat, blir väl någon sallad skulle jag tro.
Tjauu!





Bilder var de ja, .. ;) Haha
Men då är de ju bara de att jag tar ju inte så mycke bilder..
Men slänger upp nå bilder på när vi (dom) cykla enhjuling =)

Kommentarer
Postat av: Millah

Häääärligt med bilder =) Va roliga dom ser ut..

Fy fan hade aldrig vågat cykla på en sån där haha

2010-06-17 @ 13:12:29
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: elin

kolla min blogg så gör du mej glad:P

2010-06-26 @ 22:19:24
URL: http://elinpk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0