-

Hjeeeee!
Idag följde jag med in till stan.. vaknade av mig själv klockan halv 7? Haha..
For till Josse på morgonen och sen for Tess till tandläkaren och jag drog till mamma och åt frulle..
Sen for jag & Tess till skolan, fick skjuts av hennes mamma :)
Satt och chillade på skolan hela dagen ungefär, Petra var snäll och var social med mig under tiden Tess hade lektion så var inte helt själv i alla fall :-)
Drog och åt lunch med Tess och sen efter ett tag kring 2 tiden gick jag hem till mamma och sov.
For hem med pappa sen och åt, sen tog jag bussen till Harads, Tess satt på den och väntade på mig, hehe =)
Hoppade av vid Jimmy, såg bröllopsfotografen och sen kom Degen & Linus och hämtade oss.. For omkring lite och hade allmänt kul bara .. :)
Åkte hem sen, hoppade av hos Bosse och surrade på med han som kommit hem från Göteborg. Alltid lika kul att höra på hans bravader ;)

Nu sitter vi hemma i alla fall och ska gå och lägga mig brevid Tess nu :) Blir att vara hemma i Svartlå imorgon, ska även gå till förskolan och fråga om praktikplats så jag har någonting att sysselsätta mig med om dagarna!

Hörs när vi syns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0