Anything that's worth having is sure enough worth fighting for.

Kan ju ta och berätta om gårdagen eftersom jag inte skrev någonting igår.
For till Harads, var med Jimmy & Degen, for runt och åkte bil osv.
Sen for vi till Jimmy och hängde där i hans pojkrum och chillade på.
Med andra ord så gjorde vi inte så mycket men nog hade vi kul ändå :)
Fick skjuts hem med Degen sen..
Färgade Tess hår och de blev ju bra! =) Sen efter de gick vi och la oss, var svintrött.

Och idag har jag väl mest bara legat, har som inte kunnat göra så mycket, tog mig aldrig till praktiken eftersom jag hade så satans ont!
Så har legat och sett two and a half men ungefär hela dagen, eller ja, tills Tess kom hem.
Och ikväll har jag och Tess kämpat och försökt fixa upp min projektor och duken så vi kunde se lite på bio, men har mest bara krånglat för oss..
Så nu ska vi se nån film på datorn istället.. Yeey!
Hejdå




Kommentarer
Postat av: Sneki

cool header

2010-03-24 @ 08:55:32
URL: http://ssneki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0