For my lover

Tjaa!
Varit på praktiken hela dagen, sista dagen dessutom. Lite synd nästan för jag trivdes verkligen där!
Fick världens klockrenaste kommentar från en unge där, haha!
- "Har du tappat håret och bytt till nytt?"
Jaaadu, ojoj så kul man kan ha kring barn!

Slutade för ca en timma sen, så gick hem där Jimmy väntade men han for nästan lika fort jag kom hem, dumfan! He-he. Nä nu ska vi inte vara sån! Nu har jag lov i alla fall, sköööönt :)
Aja, uppdejtar senare.


I follow my heart
And leave my mind to wonder
Is this love worth
The sacrifices I make?

Kommentarer
Postat av: Two olsson sisters

Det blir påskmat med familjen:D Men gud lyssnar du på tracy chapman! Jag trodde jag var den ända! Fast car är så otroligt bra!:) Vad roligt!//Emma.

2010-03-31 @ 16:02:40
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Postat av: emelie -

Fin blogg! :)

2010-03-31 @ 17:05:48
URL: http://mewlii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0