fork in the road

Tjahej!
Blev ytterligare ett partaj hos Jimmy igår, och kul var det! :)
Dock for ju alla iväg till puben, men var leg där så blev inte att fara dit för mig & Theresa.
Så for tillbaka till Jimmy och Linus hängde på.. Sen kom visserligen folket tillbaka men dom for ganska tidigt ändå.
Vi gick och la oss ett tag efter det, vaknade dock klockan 7 av att en 100 kg makrill-björn trängde ihop sig brevid mig i Jimmys trånga soffa.. svinbraaaaa! Haha aja, gick och la mig i en annan soffa då istället och slumra vidare.

Idag for vi och käka på Campingen, jag, Björn, Tess & Jimmy. Gott var det - och kul hade vi ;-) Haha, stirrer?
Jadu, har blivit mycket skratt idag i varje fall, och nu ligger vi här i Svartlå och tar det mest bara lugnt. Blir väl en tidig kväll för är hyfsat slut i kroppen..  Har i alla fall haft en jävulskt rolig helg med bra människor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0