it's not fair

Igår var det parttty hos Jimmy, så där var vi!
Jag själv tog det lugnt men måste ändå säga att jag hade det väldigt kul för det mesta ;)
Tess räknade ut att vi sammanlagt var 38-39 personer som var inni kåken om jag kommer ihåg rätt, så de var inte lite folk här inte!
Vi slaggade här inatt, somna kring halv 6 och sen steg vi upp vid 10.
Så nu sitter jag, Tess, Jimmy & Björne och tar de allmänt lugnt och nu håller vi på att fixa lite huggare till oss.

Och på tal om ingenting fyller min älskade andra halva Nanna Theresa Ollila 17 år idag, så pusspusspuss på henne och en jävla massa grattis! I love you :) ♥





Kommentarer
Postat av: Nanna Theresa Ollila?;)

TAAAAAAACK ÄLSKLIIIIIINGGGGG (l)(k)(l)(k)(l)(k)(l)

2010-03-27 @ 19:21:51
URL: http://theresaollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0