Smsgalenskap

Skriva skumma-orimliga-random sms är ju typ det roligaste som finns? Haha.
Brukar i vanlig ordning alltid skicka iväg nå random sms till Theresa oavsett om hon har pengar på mobilen eller inte, bara för att!
Haha jaa.. nu märker man med andra ord vilket liv man har!


E "Gimme dat weed and ya zig-zags"
T - Haha inni bodyn bere!
"Hahahaha, va har du inni koppa?"
- Jadu, fråga stirrer
"Tänk på britt & barnen!"
- Ska höra med jockä
"Tell mommy I'm sorry, this life is a party - I'm never growing up!"
- AKTAS för 100 kg makrill björn
"BBB..B = BOSSE BRATTBERGS BRAVADER.. BJÖRN"
- Nut nut nut nut, ooOo like like a cow, ooOo nut nut nut nut
"Rainy days just pass me by and I don't know what I should do lalala that's because you are my star and I love you lalala the sky feelin' so high lalala babylon lalala I don't know if I can see the future without you by my side girl then I look into your deep-blue eyes and I know that you're my princess my queen and my empress"
- Kör barra
"Jag har de bra idag, jag har det bra idag
DET ÄR EN VANLIG DAG OCH JAG HAR DET BRA JA HAR DET BRA IDAG"
- Passarej!
"Fryser som en hora, men det är lugnt!"
- 38 min kvar;)
"Nedräkning..
3, 2, 1 ååså var de 0"
- shit alltså, fan va vackert =)

Förstår inte riktigt grejen alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0