toe-may-toe

Tjitjotja!
Igår följde jag med in till stan, var på skolan och hade engelska med Tess klass och sen käka vi lunch och ja.. Sen for jag iväg på vårdcentralen men blev inte mycket klokare av det..
Aja, tog 20 i 3 bussen hem, laga mat och sen städade jag och Theresa, mycket duktigt av oss ;-)
Jimmy & Degen kom förbi en sväng på kvällen och var lite social, sen for Degen men Jimmy stannade och sov här.. :)

Och idag så var de min första dag på praktiken, var kul att vara där faktiskt, dock finns det 2 ungar som jag hemskt gärna hade sluppit i åtminstone 5 min, menmen, haha..
Nu sitter jag hemma och har precis slängt i mig lite käk, ska gå över till Tess nu en svängom och göra henne lite sällskap.
Får ta & se vad som händer ikväll, inga planer än så länge iaf =)
Hörs när vi syns





Hahahah, så jävla roliga!
TOE-MAY-TOE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0