veritas

Idag har det bara varit en lugn dag..
Vaknade klockan 20 över 8 idag? Kunde dock somna om men vaknade flera gånger så gav upp halv 10..
Har börjat sova så jävla dåligt, svårt att somna och vaknar hela tiden, kul.
Aja..
Satte på en film som jag inte orkade se klart eftersom att den var så jäävla lång!
Duschade och fixade mig i ordning och sen gick jag till Svartlå-skolan och kirrade en praktikplats, börjar på fredag. Nu har jag äntligen någonting att sysselsätta mig med, greeeaaaat!
Tess kom hem kring 20 över 4 så då gjorde vi nå mat, sen har vi mest bara suttit och chillat på här hemma.
Var över till Bosse en sväng och surra med han, sen gick vi och mötte Moa en sväng och sen gick vi hem igen och satt & surra med pappa osv..

På tal om ingenting (eller ja, på tal om att Tess ligger och snarkar..), så måste jag bara säga att jag alltid får mig ett gott skratt när jag är med henne ;-)
Idag då.. Hon låg i soffan och jag satt vid datorn.
TessKänn på en av mina magmuskler, vad hård den är!
Jag (känner) - De där är din pissblåsa...
Hahahahaha, var så kul ;) Sen var jag tvungen att ha sexualkunskap med människan eftersom att det kom fram att hon kunde behöva det, mer än så säger jag inte, Hahah!

Nä nu ska jag gå och lägga mig brevid min Vessla och försöka sova, good luck till mig då! Drar iväg till stan på morgonen och hänger på skolan så jag har någonting att göra imorgon.
Hejdå!


skööön! blir alltid så glad när jag hör & ser den :)

Kommentarer
Postat av: tess

haha hörrududu! jag drev med dig? men.. när du ebrättar det verkar det som om jag var helt seriös. allvar, det var ett skämt?

nu låter de som att du SKRYTER för att du är ju sååå jävla mycke bättren mig va?! :p

2010-03-17 @ 08:25:21
URL: http://theresaollila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0