vissa dagar så kan jag sakna tryggheten från gamla dagar, men det finns ingenting som kan få dom tillbaka

Nu har jag inte uppdaterat på länge, men jag har inte riktigt orkat med det..!
Igår drog jag och Tess till Harads, for till Mange men jag försvann där ifrån lika fort för att låna en mobil av Jonas, fick även en laddare =)
Sen for jag tillbaka till Mange, och då hade Jeppe kommit så vi gick upp till garaget där nå folk var, försvann lika fort där ifrån, haha!
Gick till kiosken och hämtade ut pengar som jag var skyldig Jeppe, så for jag med han & lämna av Joel i Västbo, sen lämna han av mig vid garaget, var där en kort stund sen gick vi till Mange igen. Slog igång en film, men då höll jag på att somna så gick till kiosken och sen gick jag runt en sväng, satt och väntade på att Daniel skulle komma hem.
Joel & Emil kom och gjorde mig sällskap när jag satt och höll på att frysa ihjäl så satt och surra med dom en sväng och sen for vi till Daniel på en kaffe!
Började känna mig dålig på kvällen så fick åka hem till Svartlå med Degen.
Och idag for jag med pappa till stan halv sex? Blev väckt kvart över fem, haha!
For till Josse och sov när jag kom till stan iaf, vaknade 12, surrade på lite med Johanna och sen for jag och fikade med Martin, var trevligt! =)
For till Harads med bussen till Danne, var där en sväng, sen for jag & Tess en snabbis och fixa en sak i Svartlå, sen tillbaka till byn, käka mat med Jonas & Danne, sen for vi till Jimmy, satt och chillade i hans pojkrum. Degen kom förbi en sväng, sen for vi ut, sen for vi till Västbo och drack kaffe med Joel & Emil, sen tillbaka till byn.
Sen hade vi planer på att gå hem till Svartlå eftersom att det var dåligt med folk som körde.. men då kom Degen, Jimmy & Linus och plocka upp oss på vägen, haha.. Snällt av dom!
Så nu sitter vi här, vettefan om det händer nå trevligt ikväll.. ser inte så ut :)
HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0