who says

Igår vaknade jag & Jimmy upp klockan 10? Haha..
Käka pannkaka och sen upptäckte Jimmy att klockan var alldeles för tidigt så då gick vi och såg 2 & ½ men och slumra till lite.
Chillade mest bara på under dagen och sen kom Theresa kring.. fyra?
Senare skjutsade Degen upp och till Svartlå och sen kom mamma, Josse & Elin och hämtade oss så for vi in till stan, släppte av Tess i Heden och sen for resten av oss och shoppade lite gotta och sen for vi hem till Josse.
Såg på Tomten är far till alla barnen, haha blir aldrig less den filmen ;-)
Följde med Elin när hon skulle skjutsa Bella till Harads, och sen for ví tillbaka till Josse.
Jag var ungefär dödstrött så gick och la mig kring 1 halv 2 tiden om jag inte minns fel..
Sov riktigt dåligt hela natten, svettades, drömde mardrömmar och vaknade var och varannan minut kändes det som.. Huvva!

hahahahahahahahahahahahahahahahaha!

Idag då.. For och käka lunch med mamma & Josse på Smycka, åt dagobertsmacka hehe ;b
Sen for jag hem till Josse, prata i telefon med Tess och sen när Josse kom hem så for jag till mamma och duscha & gjorde mig i ordning inför någon random-människas dop som jag sjöng på, så nu är man någon hundring rikare i alla fall, =)
Mamma skjutsade i alla fall mig och Tess till stugan där vi skulle äta tacos, men då hetsade pappa & Josse på om att vi skulle fara direkt, så de var bara sätta sig bakom skotern i pulkan och åka hem, haha tror inte jag har haft så kul i en kälke som då ;)
Nu sitter vi i Svartlå och ska till byn på nå tag..
Nä nu blev det för mycket skrivande så nu ska jag lägga av!
Hörs & Syns framöver =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0