you don't know anything about me anymore

Nu har det inte bloggas på ett tag nej..
Under lovet har vi mest varit i Harads hos Jimmy och umgåtts med han & andra folk :)
Har ändå varit ett skönt & kul lov!

Igår for jag till Jimmy och var med han hela dagen, käka våfflor, såg Upp, såg 2 & ½ men, surra osv.. Sen kom Theresa dit när hon hade slutat skolan :)
Winroth kom en sväng på besök också!
Ja.. Hände väl inte så mycket den kvällen menmen.. :) Även Jonas kom förbi en snabbis.
Sen fick vi åka med Degen till Svartlå, drog med oss Jimmy också, haha!
Idag har det inte hänt mycket, vi vaknade kring 11, sen gjorde vi oss nå bullens pilsnerkorv, bar in pellets och sen har vi bara tagit de lugnt =) Jimmy har dock lämnat mig nu, men Tess är snart i Svartlå så jag kanske klarar mig!
Funderar på att ta skotern till stugan en sväng, ska höra med Vesslan vad hon säger om den saken.. :)

Jaja. Ser ut att bli en lugn kväll!
Hörs & Syns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-03-12 @ 17:44:18
URL: http://bblacksun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0