-

Färgade håret igår.. Tänkte gå och bli lite ljusare till sommaren, ljus guldbrun hette färgen så de skulle väl bli bra.
Men det blev knappt någon skillnad, dock färgades min utväxt till den färgen jag ville ha. Hur kul är det?
Jaja, what to do lixom!
Praktiken gick i alla fall bra idag, är helt slut nu!
Tänkte försöka ge mig på en promenad idag eftersom jag har ju faktiskt har fått gåstavar av farmor & farfar :)
Men vi får se hur de blir med den saken, ska först sova lite nu så jag blir piggare och sen kanske jag tar mig ut en sväng.
Imorgon ska jag och pappa iväg till Luleå efter praktiken och köpa ett hemmagym,
är så jobbigt att ta sig in till stan varje gång jag ska träna med tanke på att jag har praktik, så det blir nästan aldrig av pga det.
Men det blir nog bra nu! :)
Aja, nu ska jag sova nå tag i alla fall.
Nu jävlar ska jag bli biff! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0