'

Jaa vars ska jag börja?
Har haft en superkul helg kan jag ju ta å berätta!
I Fredags hade Jonas inflyttningsfest, så där var vi. Theresa gumman hakade också på vilket kändes jävligt bra :)
Kvällen gick mest ut på att hoppa omkring och dansa och sjunga som galningar, haha.

& i Lördags for vi till Luleå, jag, Jimmy & Degen (aka Klasse!) för att hämta upp Millah & Helena som kom från Kalix!
Måste bara ta och säga att det är nog dom härligaste människorna jag träffat i hela mitt liv!
Kommer inte ihåg sist jag har skrattat så mycket! =)
När vi kom till byn så käka vi och sen drog vi iväg till Västbo där det var lite fest, men for ganska fort där ifrån sen.
Alla tröck ihop sig i en minibuss och vi var hur många som helst i den!
Alla var i alla fall på G och sjöng hela vägen ;)
For till Jimmy och där fortsatte festen!

Idag så har vi varit och käkat pizza, sen tog vi med Kalix på en sightseeing genom byn! Haha!
Det slutade med att vi försökte ta oss till träkojan, men det gick inte att köra dit så vi fick helt enkelt gå och försöka ta oss förbi allt vatten som låg på backen. Slutade inte så bra, alla var sjöblöta när vi var klart, men kul var det!
Tyvärr så var träkojan var låst, men jaja.

Har verkligen varit en jättekul helg måste jag säga! =) Kommer inte ihåg sist jag har haft så roligt.


Kommentarer
Postat av: Millah

Vad glad jag blir när jag läste ditt inlägg.. Gojävel =) Fy fan kommer aldrig glömma den här trippen haha.. Den måst vi ta om =)

2010-05-03 @ 11:50:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0